Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Unió Democràtica. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Unió Democràtica. Mostrar tots els missatges

9 de maig del 2011

Acte de X.Trias amb la gent gran, a l'Orfeó Gracienc.


"Barcelona necessita que la gent gran de la ciutat no se senti sola. Necessitem que s’involucri i sigui activa perquè ajudin amb la seva experiència a millorar la nostra societat"
Amb aquestes paraules en Xavier Trias s'ha dirigit a l'auditori de l'Orfeó Gracienc en un acte on corals de gent gran dels barris de Barcelona, han interpretat entre d'altres gèneres, cançons populars catalanes i de sarsuela com Cançó d'amor i guerra i Don Gil de Alcalà.

El valor que la gent gran ens aporta a la societat cal destacar-lo
i evidenciar, cal comptar més en ells i la seva involucració en el teixit associatiu actual perquè escriguin el futur, és clau, incloent també la seva aportació en les associacions de caire juvenil. El voluntariat, des de la gent gran vers els joves, com a suport clau pel seus creixements.

L'evolució sociològica dels darrers decennis dintre de Barcelona, amb el desenvolupament de les noves tecnologies, posen encara més a l'abast de la gent gran la seva involucració en el teixit social de cada barri.

Co-decisió en les decisions, on tothom es senti escoltat, correspost i representat.

7 de maig del 2011

Començant la caminada de CiU per l'alcaldia de Barcelona.


Som-hi !!





Amb alguns dels companys d'Unió, del districte de Ciutat Vella.


Una mica més !!

Trobada esportiva amb els nous catalans.


Dintre dels actes de campanya, i amb gran plaer, he estat a la trobada esportiva de la secció els nous catalans que encapçala el company d'Unió Democràtica i candidat també a la llista d'en Xavier Trias, Marco Sánchez.
Amb el lema "Sabem d'on venim i cap a on anem" he pogut comprovar com el fair-play ha estat comú entre tots dos equips, aportant alegria i ritme en aquests moments de campanya.