Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Gent Gran. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Gent Gran. Mostrar tots els missatges

4 de novembre del 2013

22-10-2013 Forum de la Gent Gran Imagina 9Barris

La Regidora del Districte de Nou Barris, Irma Rognoni, participa a la primera sessió del fòrum de la Gent Gran dins del programa IMAGINA 9Barris. Els avis del barri de Porta van poder  compartir un espai de tertúlia amb la Regidora on van explicar les millores i aspectes positius del barri, alhora que van aportar propostes de millora. Aquest acte es va desenvolupar al Casal de la Gent Gran de Porta.



21-10-2013 Discurs Sr. Carles Campuzano

El Sr. Carles Campuzano, Diputat al Congrés, va pronunciar la conferència "el futur de les pensions" promogut pel Consell Assessor de la Gent Gran amb motiu del Dia Internacional de la Gent Gran. La Regidora Irma Rognoni, presidenta d'aquest consell, va donar la benvinguda.




7 d’octubre del 2013

06-09-2013 Visita a l'escola Cavin

La Regidora visita el centre escolar Mare Alfonsa Cavín al barri de Ciutat Meridina, on acompanyada de la Directora del Centre visita les instal•lacions i coneix de primera mà la tasca educativa que es desenvolupa.


4 d’octubre del 2013

16-09-2013 Visita al Sr. Justiniano Masseda

La Regidora, visita al Sr. Justiniano Maseda veí de Nou Barris i el felicita pel seu 100è aniversari. Moltes felicitats!!! Un home ple de vitalitat i que ens va explicar un munt d’històries i anècdotes de la seva vida


09-09-2013 Visita al Casal de Gent Gran Turó de la Peira

Irma Rognoni, Regidora de Nou Barris, inicia un seguit de tertúlies als Casals de la Gent Gran per conèixer de primera mà les opinions de la gent gran del districte. La primera tertúlia s’ha realitzat al Casal de la Gent Gran del Turó de la Peira. Aquestes tertúlies s’organitzen a petició de la Comissió de la Gent Gran de Districte de Nou Barris.

 

Afegeix la llegenda

5 de setembre del 2012

20-07-2012 El temps de la gent gran
El passat 11 de juliol va tenir lloc al Saló de Cròniques de l'Ajuntament de Barcelona la conferència "El temps de la gent gran" a càrrec del Sr. Ignacio Buqueras i Blanch, President de la Comissió Nacional per a la Racionalització dels Horaris Espanyols, el tema central de l'encontre va ser l'ús del temps després de la jubilació. Irma Rognoni, Regidora de Família, Infància, Usos del Temps i Discapacitats i la Sra. Assumpció Roset, Comissionada d'Alcaldia de la Gent Gran de Barcelona, varen obrir l'acte emmarcat en les activitats de celebració de l'Any Europeu de l'Envelliment Actiu i de la Solidaritat entre Generacions 2012. El conferenciant, Sr. Buqueras, va centrar el seu discurs en la necessitat d'introduir canvis en els horaris laborals i personals de la nostra societat per tal de millorar la productivitat econòmica i la conciliació de la vida personal, familiar i laboral. Les seves propostes passen per implementar els horaris flexibles a les empreses, escurçar els horaris laborals i especialment, per racionalitzar els horaris de la nostra vida quotidiana.
22-06-2012 L'Ajuntament dóna les claus a 56 nous habitatges amb serveis per a gent gran L'Ajuntament ha entregat les claus a bona part dels nous inquilins de la Torre Júlia, un nou equipament amb serveis per a gent gran. Per l'alcalde, Xavier Trias, aquest edifici ajudarà a que Barcelona sigui coneguda pel seu benestar i la qualitat de vida. Els 77 pisos d'aquesta promoció disposen de teleasistència i ajuda per fer més fàcil el seu dia a dia.